Pagina's

zaterdag 26 maart 2016

Shoplog

Ik heb de afgelopen week een hoop beauty spulletjes gekocht. In dit artikel ga ik jullie laten zien wat ik allemaal gekocht heb.

Als eerste de spullen van de Etos...
Deze fixing spray stond al even op mijn lijstje, dus deze heb ik meegenomen.
€4.99
Ik ben heel erg fan van de Sally Hansen gel nagellakjes en deze 3 kleurtjes kon ik echt niet laten liggen.
€11.99  p.s

En dan nu de producten van de Kruidvat
Ik wilde al heel lang een baby skin primer, dus ik heb hem dit keer meegenomen.
€7.99

Het Essence assortiment werd vernieuwd, dus dat betekend sale! ik nam dit gel lakje in de kleur 39 'blue bubble di blue'
€1.00 (gaat uit het assortiment)

Ook in de sale nam ik deze multi color blush mee in de kleur 10 'heat wave'
€2.00 (gaat uit het assortiment)

Mijn mascara was bijna op dus ik had een nieuwe nodig en de maybelline mascara's waren in de aanbieding, dus dat was mooi meegenomen.
€15.49 p.s

Ik wilde heel graag een keer een bronzer uittesten dus ik nam deze bronzer van NYC mee in de kleur 601 'manhaTan'
€3.99

Ook ik wilde de mabelline babylips balm en blush eventjes uit proberen, ik nam hem mee in de kleur 03 'juicy rose'
€5.99

Er komen nog reviews online van de producten.

Doeiiii!!!
-xxx- Sterre