Pagina's

woensdag 20 april 2016

Essence super fine eyeliner pen

Heeey allemaal, vandaag review ik voor jullie de Essence superfine eyeliner pen. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder...

Zoals je ziet heeft de eyeliner een scherp puntje en hij beweegt ook goed mee, dus dat is heel fijn om mee te werken...

Hier boven zie je de swatch van de eyeliner pen.

Ik vind de verpakking van de eyeliner pen erg mooi eruit zien met die zilveren details. Zoals ik net al zei heeft de pen een erg fijn puntje dat goed mee beweegt. De eyeliner blijft de hele dag goes op zijn plaats zitten. Hij is niet waterproof, maarja, dat zou hij ook niet zijn. Ik ben erg fan van de eyeliner, maar ik zou volgende keer wel de waterproof versie nemen.

De Essence superfine eyeliner is te koop bij o.a. De Kruidvat voor €2,59

Dit was het weer voor vandaag!
Liefs Sterre