Pagina's

zaterdag 16 april 2016

Poriënstrips action

Ik liep laatst door de Action en zeg deze neusstrips liggen, die moest ik natuurlijk eventjes testen!

De verpakking ziet er heel leuk uit met al die vrolijke kleurtjes!

Op de achterkant staat de gebruiksaanwijzing.

De gebruiksaanwijzing even iets beter in beeld.

Als je het doosje open maakt zitten er 6 van deze zakjes in, hierin zitten de poriënstrips.

Als eerste heb ik mijn neus een beetje vochtig gemaakt met water, daarna heb ik de strip erop geplakt. Dit plakte niet echt goed. Toen ik de strip eraf haalde, zag ik niet zoveel vuil op de strip zitten, maar toen ik voorzichtig op mijn neus kneep, kwam er wel veel viezigheid uit.

Ik zou deze strips niet opnieuw kopen, omdat het niet super veel effect heeft.

Poriënstrips: €0,89 bij de Action.

Dit was het weer voor vandaag! Fijn weekend nog!

Liefs Sterre