Pagina's

woensdag 29 juni 2016

Catrice nude illusion loose powder

Heeyy, vandaag review ik voor jullie deze losse transparante poeder van Catrice. Ben je benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder.

Als je de dop eraf draait zie je dat er een soort gaatjes in een dekseltje zitten waar het product uit kan komen.(Ik kan het niet beter omschrijven..)

De onderkant van de verpakking.

Ik moest eerst eventjes wennen aan de soort verpakking, omdat ik normaal compact powders gebruik. Maar het werkt wel gewoon. Ik merk dat als ik de poeder gebruik dat ik dan een heel mat gezicht krijg, dit zou ik niet naar school dragen want dat is dan niet nodig. Naar feestjes enzo is het wel heel handig, daarom zou ik hem ook alleen gebruiken voor feestjes. Verder werkt de poeder wel heel fijn en is hij gemakkelijk te doseren.

Dit product is o.a. te koop bij De Kruitvat voor €5.59

Ik hoop dat jullie het een leuke review vonden!

Liefs Sterre

P.S. Ik wil alvast mijn excuses aanbieden voor als de artikelen de komende tijd iets later online staan, dit i.v.m. de drukke periode die ik tegemoet ga met school enzo......