Pagina's

woensdag 6 juli 2016

'15 dingen die niemand vraagt' tag

Heey allemaal, vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Dit keer de '15 dingen die niemand vraagt' tag.

- Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Dicht, ik vind het een eng idee als ik ze open laat.


- Neem je mini flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Ja, altijd handig voor op vakantie ofzo.

- Heb je ooit een straatnaambord gepikt?
Nee


- Gebruik je To-Do Lijstjes?
Soms als ik in een drukkere periode zit, gebruik ik To-Do lijstjes.

- Heb je sproeten?
Nee, maar ik heb wel veel moedervlekken.

- Heb je ooit in de bosjes geplast?
Volgensmij heb ik dat vroeger wel eens gedaan ja.

- Hoe groot is je bed?
Uhmmmm, (ff meten hoor, haha) 210 cm. bij 100 cm.

- Ben je lui?
Uhmmm, ja.

- Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Een vlieg die de hele tijd op het beeldscherm van de computer.

- Kauw je op potloden en pennen?
Ughhh, nee, dat is echt heel vies.
- Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Uhmmm, ja. (Ik zit er eigenlijk nog steeds op, maar wij zijn meer een gezelligheids groep dan echt een padvinder groep...)

- Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Ja, soms wel.

- Tel je de treden als je de trap oploopt?
Uhmmmmm, soms wel...

- Dans je weleens als er geen muziek te horen is?
Nee

-Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ik heb nog geen rijbewijs of auto, dusjaaaaa, dat weet ik niet.

Dit was het weer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs Sterre