Pagina's

zaterdag 2 juli 2016

Babyskin primer

Heey allemaal, een tijdje geleden(best wel lang geleden....) heb ik een shoplog geplaatst, waar je deze primer voorbij hebt zien komen. Ben je benieuwd of deze primer werkt? Lees dan snel verder...

Ook de tekst op de achterkant is helemaal in dezelfde kleurstijl.

(Sorry dat het licht anders is bij deze foto, geen idee hoe dit kan...)
De primer heeft echt een super leuke verpakking, lekker vrolijk. Omdat het een tube verpakking is, is de primer zuinig in gebruik.

Hier zie je dat ik een klein beetje van de primer heb aangebracht op mijn hand.

Hier zie je dat ik de primer verder heb uitgesmeerd, zoals je kan zien is de primer niet echt zichtbaar als je hem aanbrengt.

Ik heb gemerkt dat je niet zoveel nodig hebt om je gezicht ermee te voorzien, gewoon een beetje, dat is genoeg.
Door deze primer te gebruiken, zouden je poriën minder zichtbaar worden. Ik moet zeggen dat dit wel echt zo is, je poriën worden een soort van 'opgevuld' met deze primer, hierdoor heb je een gladde, egale basis voor je foundation.

De Babyskin 'instant pore eraser primer', is een goede toevoeging aan mijn dagelijkse make-up!

Dit was het weer!

-xxx- Sterre