Pagina's

woensdag 14 september 2016

Catrice camouflage cream

Heey allemaal, leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog! Vandaag heb ik een review voor jullie over deze concealer van Catrice. Ben je benieuwd wat ik hiervan vind? Lees dan snel verder...

Ik heb de 'Catrice camouflage cream' in de kleur 10 'nude ivory', dezelfde kleur als mijn foundation van Catrice

Het product heeft een draaidop, dit is erg handig in gebruik.

Hier zie je de swatch van de concealer, hij lijkt een beetje gelig maar als je hem goed uitsmeert valt het wel mee.

Ik gebruik de Catrice 'camouflage cream' niet om de wallen onder mijn ogen te bedekken maar ik gebruik deze om de onzuiverheden en puistjes extra te camoufleren. Ik breng het product met mijn vinger over de foundation aan, daarna blend ik het uit met een beautyblender spons. Verder dekt de concealer goed en hij blijft gedurende de dag goed zitten.

Ik kan deze concealer zeker weten aanraden! Hij werkt goed en is helemaal niet duur.

Deze concealer is o.a. te koop bij de Kruidvat voor €2,99.

Ik hoop dat jullie het een leuke review vonden!

-xxx- Sterre