Pagina's

woensdag 21 september 2016

'Three things tag'

Heey allemaal, vandaag heb ik weer een tag voor jullie! Dit keer de 'Three things tag'. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder...



Drie dingen in mijn tas:
- Pen(altijd handig)
- Een powerbank voor m'n telefoon(met een kabeltje natuurlijk...)
- Een flesje water

Drie dingen op mijn  bureau:
- Kaarsjes
-Rommelbakje(Alles wat ik nergens kwijt kan gooi ik hier even snel in...)
- Etui

Drie favoriete meubels thuis:
- Bank
-Mijn bureau, hier maak ik ook altijd de foto's van mijn blog, ook maak ik hier elke dag mijn huiswerk.
- En m'n bed...


Drie favoriete fruitsoorten:
- Mango
- Perziken
- Banaan

Drie blogs die ik dagelijks bezoek:
Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg:
Jungle van Broederliefde (Ik kon de originele clip ff niet vinden sorry)
- One night stand van B-Brave


Drie dingen waar ik op dit moment aan denk:
- Ik moet vandaag echt gaan opruimen.
- Ik heb echt zin om foto's te maken voor mijn blog!
- Dit is echt een leuk liedje! (Ik luister nu Laten gaan van o.a. Monica Geuze)
Drie favoriete sporten(Leuke vraag voor een niet sporter):
- Handbal
- Basketbal
- Hockey

Drie dingen waar ik gelukkig van word:
- Mijn familie en vrienden zien.
- Lekker weer.
- Weekend!


Drie favoriete quotes:
(het zijn niet echt quotes maar oke)
- Blijkbaar hoef je niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn...
- It hurts to let go, but sometimes it hurt more to hold on.
- You can't start the next chapter of your life, if you keep re-reading the last one.

Drie vakantie bestemmingen(dromen, dromen, dromen....):
- New York
- Ibiza
- Malediven

Drie dingen die ik dit jaar wil doen:
- YouTube kanaal starten.
- M'n schooljaar goed gemotiveerd beginnen.
- Geld sparen, ik ben hier namelijk HEEL slecht in, haha.

Dit was het alweer voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

-xxx- Sterre

p.s. Sorry dat het artikel van vandaag iets later online kwam, maar ik had het deze week best druk met school...